۱۳۸۸ آذر ۸, یکشنبه

برنامه سیاسی، 4 - شیوه برخورد به بازار دلالی اسلامی و مذهب حاکم


1-4، قطعنامه پیرامون: اعلام انزجار از عملکرد فوق ارتجاعی ...
1-1-4، این جریان فوق ارتجاعی، نه فقط نیروی اصلی در تأسیس رژیم ...
2-4، قطعنامه پیرامون: رابطه دولت و مذهب در نظام دموکراتیک-.
1-2-4، جدایی دین از دولت و سیستم آموزشی، از محیط کار و ...
2-2-4، آزادی عدم اعتقاد و یا اعتقاد به مذهب بمثابه یک باور شخصی، ...
3-4، قطعنامه پیرامون: جایگزینی فوری تمام قوانین اسلامی ...
1-3-4، ممنوعیت حضور کودکان و جوانان کمتر از 16 سال ...
2-3-4، قطع هرگونه کمک دولتی به دسته جات مذهبی، ...
3-3-4، حذف همه مطالب، اشارات مذهبی و خرافی، از متون آموزشی ...
4-3-4، عدم به رسمیت شناسی هویت مذهبی برای افراد ...
4-4، قطعنامه پیرامون: اعلام گروههای مذهبی، بمثابه مؤسسات ...
1-4-4، تملک کلیه مسجدها، " زیارتگاهها " و مراکز آموزشی ...
2-4-4، تملک همه نهادها و مؤسسات اقتصادی- مالی متعلق ...
3-4-4، برچیدن شغل " آخوند " اسلامی برای وابستگان به مذهب حاکم، ...
5-4، قطعنامه پیرامون: الغاء عنوان مذهبی و شغل " مرجع تقلید"، ...
1-5-4، عدم دخالت عناصر وابسته به مذاهب در امور عقد و ...
2-5-4، ممنوعیت استفاده از آخوند اسلامی، برای برگزاری ...
3-5-4، غیر قانونی بودن استفاده از اصطلاحات و علائم مذهبی ...
4-5-4، حذف عناوین مذهبی از اسناد دولتی و رسانه های گروهی، ...
5-5-4، اعلام عوامفریبی مذهبی بمثابه یک جرم؛ ممنوعیت تشویق ...
6- 4، قطعنامه پیرامون: ممنوعیت انتشار و ترویج آثار ضد دموکراتیک ...
1-6-4، بررسی محتوا و شکل تبلیغات مذهبی، از سوی شورایی ...
2-6-4، تغییر کامل محتوای قرآن و سایر کتب ارتجاعی- مذهبی ...
3-6-4، الزام نماینده گان همه مذاهب به انجام رفرمهای بنیادی ...
4-6-4، در صورت رفرم کامل مذهب در محتوا و ساختارهای ...
7-4، قطعنامه پیرامون: ممنوعیت همه اشکال ارتجاعی ...
1-7-4، جایگزینی این اقدامات سرکوبگرانه و ضد دموکراتیک، ...
2-7-4، ممنوعیت تشکیل هیئتهای مذهبی عزاداری و سینه زنی، ...
3-7-4، الغاء هر گونه مراسم و اقدامات مذهبی، تحت عنوان ...
4-7-4، ممنوعیت مطلق کشاندن کودکان و نوجوانان به مراسمهای ارعاب ...
5-7-4، الغاء فوری هرگونه مقرراتی که مذهب ارتجاعی ...
6-7-4، لغو تعطیلات اسلامی و جایگزینی آنها با تعطیلات ...
7-7-4، حذف فوری همه اعلام و نامهای مذهبی برای خیابانها، ...
8-7-4، ممنوعیت بکارگیری علائم و پوشش مذهبی ...
9-7-4، انحلال فوری نظام " صدقه "، راهزنی علنی تحت عنوان جمع آوری ...
10-7-4، ادغام همه پرداختها و ارائه کمک به افراد ...
8-4، قطعنامه پیرامون: قطع هرگونه کمک مالی به دسته جات مذهبی، ...
1-8-4، حق مردم ایران به بازپس گرفتن کامل وامها ...
2-8-4، حق مردم ایران به مطالبه خساراتی نظیر بهره بانکی ...
9-4، قطعنامه پیرامون: جدایی مبداً تاریخ کشور از قدرت گیری ...
1-9-4، انطباق مبداً تاریخ کشور، با تاریخ عمومی تکامل بشری.
10-4، قطعنامه پیرامون: تأسیس خانه های شهروندان ...
1-10-4، خانه های شهروندان باید به مراکز تجمع، ...
2-10-4، این مراکز همچنین، به گسترش مناسبات دموکراتیک- شهروندی ...


1-4، قطعنامه پیرامون: اعلام انزجار از عملکرد ضد بشری طبقه سرمایه دار ایران، بویژه جناح بازار دلالی اسلامی؛ بنا بر انبوهی از شواهد غیر قابل انکار.

1-1-4، این جریان فوق ارتجاعی، نه فقط نیروی اصلی در تأسیس رژیم اسلامی، و از طریق جریانات ملی- اسلامی خود، مسئولیت تجهیز آخوندهای خون آشام به امکانات دستگاه دولتی را بعهده دارد، بلکه اعضاء آن، عامل بسیار فعال و افراطی در کشتارهای مخالفین سیاسی و شروع و ادامه جنگ ارتجاعی نیز، محسوب میگردند.

اکثریت بازاریان اسلامی، از ادامه جنگ بمدت 8 سال، کشتار یک میلیون نفر از مردم ایران و عراق، نابودی بنیه اقتصادی کشور و تحمیل فقر هولناک بر مردم حمایت نموده، انبوه انبوه سرمایه اندوختند. دلالان بزرگ بازار، بمثابه یک نیروی اجتماعی بشدت ضددموکراتیک، در کنار اصلاح طلبان امروزی، مسئولیت مستقیم آغاز ترور فاشیستی از سال 60 را در پرونده جنایات خود به ثبت رسانده اند.

بخش اعظم دستگاه آدم کشی رژیم اسلامی، نظیر قضات دادگاهها، دادستانها، شکنجه گران و بازجویان، زندانبانان، تیرخلاص زنان و تیمهای تیرباران زندانیان، جنایتکاران خیابانی موسوم به "لباس شخصی ها"، مسئولین و فرماندهان نیروهای حافظ رژیم، سپاه پاسداران، بسیج و نیروهای انتظامی، امنیتی و اطلاعاتی آن، از این بازوی فاشیستی طبقه سرمایه دار و آخوندهای اجیر شده آن، تشکیل شده است. هر جنایتکاری در رژیم اسلامی، بازاری، دلال، حاجی و آقازاده، یا برخاسته از این محیط انگلی اسلامی بوده، و یا مستقیماً از طریق بازاریان بزرگ، تشویق و تغذیه مالی میشده است.

جامعه ایران قادر نیست، وجود و عملکرد این نیروی فوق ارتجاعی، پرچمدار درنده خویی بورژوازی ایران در دوره اخیر، مسلح به ضد انسانی ترین عادات دوران توحش را، تحمل کند. سیاستهای اقتصادی و فرهنگی رادیکال دموکراتیک، باید هر چه زودتر به جراحی این دمل خون و کثافت، و محیط بازتولید نکبت اسلامی- فاشیستی از جامعه ایران، منجر گردد.

غلبه روحیات بازاریان بزرگ بر فرهنگ اجتماعی روزمره، نه فقط پشتوانه اینهمه خسارت به جامعه، بلکه عامل مهمی در تهی ساختن سازمانهای سیاسی، از منش اومانیستی نسل پیشتار گذشته نیز، محسوب میگردد. این نشان میدهد، نفوذ روحیات ارتجاعی بازاریان و آخوندها در جامعه، تا چه میزان ریشه دار بوده، و تا چه حد در تضعیف ظرفیتهای مبارزاتی مردم، حتی در سازمانهای مبارز، تأثیر گذارده است.
عناصر سرکوبگر لانه کرده در محیط اپوزیسیون، حامل کاراکتری ارتجاعی و در اولین فرصت ابراز قدرت، نشان میدهند، بیشترین نزدیکی رفتاری را، به این نیروی تبهکار دارند. 
----------------------------------------------

2-4، قطعنامه پیرامون: رابطه دولت و مذهب در نظام دموکراتیک- شورایی.

1-2-4، جدایی دین از دولت و سیستم آموزشی، از محیط کار، تعلیم و تربیت در خانواده و محیط اجتماعی.

2-2-4، آزادی عدم اعتقاد و یا اعتقاد به مذهب بمثابه یک باور شخصی، و حق تبلیغات ضد مذهبی.
----------------------------------------------

3-4، قطعنامه پیرامون: جایگزینی فوری تمام قوانین اسلامی با قوانین دموکراتیک؛ با بکارگیری همه ظرفیت تخصصی- حقوقی در کشور و شهروندان مقیم خارج، این قوانین باید طی 48 ساعت پس از سرنگونی رژیم اسلامی، تغییر کرده، تا تصویب نهایی آنها، مبنای نظامات حقوقی در کشور قرار گیرند. سرعت در انجام این اقدام، از این جهت ضروری است، که فرصت را از جریانات ارتجاعی و یا غیر مسئول، برای سوء استفاده از خلاء ناشی از الغاء فوری قوانین اسلامی، سلب میکند.

1-3-4، ممنوعیت حضور کودکان و جوانان کمتر از 16 سال در مراسمهای مذهبی.

2-3-4، قطع هرگونه کمک دولتی به دسته جات مذهبی، مراسمها، اماکن تحمیق و آموزش عبودیت، بردگی و خشونت.

3-3-4، حذف همه مطالب، اشارات مذهبی و خرافی، از متون آموزشی در کشور.

4-3-4، عدم به رسمیت شناسی هویت مذهبی برای افراد در اسناد دولتی؛ از آنجا که این، نافی پایبندی فرد به حقوق شهروندی است: بنا بر تجارب انکار ناپذیر، باور حقیقی به مذهب و عمل به دستورات آن، فرد را فاقد توانایی کسب هویت شهروندی، و احترام به حقوق فردی و اجتماعی دیگران میسازد.
------------------------------------------

4-4، قطعنامه پیرامون: اعلام گروههای مذهبی، بمثابه مؤسسات انتفاعی بخش خصوصی، و لزوم تبعیت آنها از قوانین عمومی کشور؛ نظیر قوانین مالیات و دارایی، قانون کار، قوانین خانواده و کودک؛ الزام به پاسخگویی و گزارش به جامعه، علنی بودن ساختارهای اداری- آموزشی و مالی مؤسسات مذهبی؛ حق کارکنان این شرکتها به داشتن تشکلهای صنفی، نظیر سندیکا و اتحادیه.

1-4-4، تملک کلیه مسجدها، " زیارتگاهها " و مراکز آموزشی متعلق به مذهب حاکم ( شیعه)، و سپردن مالکیت آنها به نهاد شهروندی مالکیت اجتماعی؛ تعیین شیوه برخورد به آنها، بر اساس نیازهای توسعه اقتصادی- اجتماعی کشور.

2-4-4، تملک همه نهادها و مؤسسات اقتصادی- مالی ( بنیادها، کمیته ها ... ) متعلق به مذهب حاکم، توسط نهاد شهروندی مالکیت اجتماعی.

3-4-4، برچیدن شغل " آخوند " اسلامی برای وابستگان به مذهب حاکم، و انطباق آن برای مسئولین مذاهب دیگر با محتوای دروس دانشگاهی در این زمینه؛ انحلال کلیه مراکز تربیت جنایتکاران مذهب حاکم در رژیم اسلامی؛ انحلال کلیه مراکز سنتی آموزش مذهبی، و تحصیل و تدریس مذهب تنها بمثابه رشته ای دانشگاهی.
--------------------------------------------

5-4، قطعنامه پیرامون: الغاء عنوان مذهبی و شغل " مرجع تقلید"، بمثابه موقعیتی تماماً ضد دموکراتیک، بازمانده از دوران برده داری و تجسم برده سازی مجدد انسان آزاد؛ فرهنگ " تقلید مذهبی" و اطاعت از" مرجع تقلید"، یکی از پایه های فرهنگی اصلی در عقب مانده گی جامعه ایران، و از عوامل زمینه ساز در استقرار رژیم ترور اسلامی، محسوب میگردد. ممنوعیت انتشار و ترویج آثار ارتجاعی، تحت عنوان " رساله "، از سوی چنین مرتجعینی.

1-5-4، عدم دخالت عناصر وابسته به مذاهب در امور عقد و ازدواج و طلاق، و یا مسافرتهای مذهبی به کشورهای دیگر؛ انجام همه مراحل این امور، بر اساس موازین قوانین عمومی، و نظارت ومدیریت سازمانهای دولتی و خصوصی غیر مذهبی.

2-5-4، ممنوعیت استفاده از آخوند اسلامی، برای برگزاری مراسمهای مربوط به مرگ و یادبود؛ جدایی این مراسمها از موقعیت مذهب اسلام و کسب و کار نماینده گان ارتجاعی آن؛ برگزاری مراسمهای مرگ و یادبود، بمثابه یک حرفه فرهنگی- اجتماعی به رسمیت شناخته شده، و از کنترل دستگاه ارتجاعی مذهب، خارج میشود.

3-5-4، غیرقانونی بودن استفاده از اصطلاحات و علائم مذهبی در ادبیات تبلیغی، نشریات و برنامه سازمانهای سیاسی؛ ممنوعیت موضع گیریهای علنی احزاب و یا رسانه های گروهی بنفع مذاهب، و یا عوامفریبان و سلطه گران مذهبی دوره های سپری شده.

4-5-4، حذف عناوین مذهبی از اسناد دولتی و رسانه های گروهی دولتی، نظیر: آیت الله، حجت الاسلام، شیخ، طلبه، سید، حاج، حاجی، مشهدی، کربلائی و نظایر آن؛ این عناوین فاقد جوهر دموکراتیک بوده، آشکارا مروج نابرابری حقوقی، نژادپرستی و تبعیض میان مردم هستند.

5-5-4، اعلام عوامفریبی مذهبی بمثابه یک جرم؛ ممنوعیت تشویق تمایلات بدوی در انسانها، در رجوع به اشکال غیرانسانی مناسبات اجتماعی گذشته؛ ممنوعیت ترویج روحیات سرکوبگرانه و عادات لمپنی- اسلامی، از طریق رسانه های گروهی.
-------------------------------------------

6-4، قطعنامه پیرامون: ممنوعیت انتشار و ترویج آثار ضد دموکراتیک نظیر کتب مذهبی، در محتوا و شکل کنونی آنها.

1-6-4، بررسی محتوا و شکل تبلیغات مذهبی، از سوی شورایی متشکل از دانشمندان علوم انسانی و اجتماعی، جهت انطباق آنها با توسعه دانش بشری، و حذف همه جنبه های خرافی و ضد دموکراتیک از چنین تبلیغاتی.

2-6-4، تغییر کامل محتوای قرآن و سایر کتب ارتجاعی- مذهبی نظیر آن، منتسب به شیوخ سلطه گر عصر بدویت؛ محتوای این کتب، باید بطور کامل با الزامات احترام به حقوق شهروندی و شرایط قرن حاضر، تطبیق داده شوند.

3-6-4، الزام نماینده گان همه مذاهب، به انجام رفرمهای بنیادی در ساختار فکری و اجتماعی مذهب در ایران؛ بدون قطعی شدن این پروسه، فعالیتهای بنگاههای وابسته به مذاهب در کشور، مجاز نخواهند بود.

4-6-4، در صورت رفرم کامل مذهب در محتوا، ساختارهای اجتماعی و کارکرد آن، حق نماینده گان نهاد های دموکراتیک انجمنهای مذهبی، به تدوین پیشنویس اولیه قوانین مربوط به صنف خود، بمنظور ارائه به پارلمان و دولت، برسمیت شناخته خواهد شد.
------------------------------------------

7-4، قطعنامه پیرامون: ممنوعیت همه اشکال ارتجاعی، سرکوبگرانه و سادیستی قدرت نمایی لمپنی- اسلامی برای ارعاب و تحقیر مردم و ارزشهای انسانی؛ نظیر مراسمهای سینه زنی، قمه زنی، تعزیه، کشتن حیوانات خارج از محیط صنعتی، بویژه در ملاء عام ( " قربانی کردن" )، نماز جماعت، برپایی " تکیه " و راه انداختن "سفره " های اسلامی.

1-7-4، جایگزینی این اقدامات سرکوبگرانه و ضد دموکراتیک، با سمینارهای اطلاعاتی، مراسمها و جشنهای عمومی و خیابانی، روابط گسترده خانواده ها، مناسبات و جشنهای انجمنها و نهادهای صنفی- اجتماعی گروههای شغلی، سنی و فرهنگی متعدد.

2-7-4، ممنوعیت تشکیل هیئتهای مذهبی عزاداری و سینه زنی، بمثابه اشکال سازمانی اولیه تأسیس رژیم ترور اسلامی در ایران( " هیئتهای مؤتلفه ").

3-7-4، الغاء هر گونه مراسم و اقدامات مذهبی، تحت عنوان مراسمهای خیابانی ماههای محرم و رمضان.

4-7-4، ممنوعیت مطلق کشاندن کودکان و نوجوانان به مراسمهای ارعاب مذهبی.

5-7-4، الغاء فوری هرگونه مقرراتی که مذهب ارتجاعی حاکم برای پوشش، خوراک و آشامیدن شهروندان وضع نموده و عمل به آنها را، در مناسبتها، روزها و یا ماههای معینی، اجباری ساخته است.

6-7-4، لغو تعطیلات اسلامی و جایگزینی آنها با تعطیلات ناشی از مناسبتهای مربوط به جامعه مدرن، ملی و بین المللی.

7-7-4، حذف فوری همه اعلام و نامهای مذهبی برای خیابانها، میادین و اماکن عمومی؛ جایگزینی آنها با عناوین مشوق کار و تلاش، فرهنگ و هنر، و همبستگی شهروندی میان مردم.

8-7-4، ممنوعیت بکارگیری علائم و پوشش مذهبی در ملاء عام برای نماینده گان مذهب حاکم؛ در عین احترام به حق شهروندان، در انتخاب پوشش دلخواه خود.

9-7-4، انحلال فوری نظام " صدقه "، و راهزنی علنی تحت عنوان جمع آوری " سهم امام" و نظایر آن؛ روش صدقه، نفی حقوق شهروند مستقل و آزاده، و تبدیل او به موجودی شایسته ترحم را بازتاب داده، با بدیهیات حقوق شهروندی، مغایرت دارد.

10-7-4، ادغام همه پرداختها و ارائه کمک به افراد، در سیستم مالیاتها و کمکهای اجتماعی همگانی؛ قطع نفوذ عناصر و دسته جات مذهبی از این امور.
------------------------------------------

8-4، قطعنامه پیرامون: قطع هرگونه کمک مالی به دسته جات مذهبی، احزاب، نهادها و رژیمهای ارتجاعی در جهان.

1-8-4، حق مردم ایران به بازپس گرفتن کامل وامها و کمکهای بلاعوض، که از سوی رژیم اسلامی و نهادهای مذهبی- اقتصادی آن، به احزاب و یا دولتهای خارجی، که به این منظور پرداخت شده است.

2-8-4، حق مردم ایران به مطالبه خساراتی نظیر بهره بانکی و یا جبران مالی صدمات مالی و جانی، ناشی از دریافت و هزینه کمکهای فوق، از سوی این گروهها و دولتها.
-------------------------------------------

9-4، قطعنامه پیرامون: جدایی مبداً تاریخ کشور از قدرت گیری محمد تاجر در مکه ( قرن هفتم میلادی)، و جنگهای تجاوزکارانه و غارتگرانه او برای تأسیس حکومت اسلامی.

1-9-4، انطباق مبداً تاریخ کشور، با تاریخ تکامل عمومی بشری؛ تقویم بین المللی و تقویم ملی، همواره در کنار یکدیگر ذکر میگردند.
-------------------------------------------

10-4، قطعنامه پیرامون: تأسیس گسترده خانه های شهروندان، در همه شهرها و روستاهای کشور؛ استفاده از امکانات دولتی، اجتماعی، مردمی و کمکهای کارشناسان و علاقمندان، در این زمینه.

1-10-4، خانه های شهروندان باید به مراکز تجمع، اظهار نظر آزاد، اطلاع از مسائل کشور و جهان مبدل شده، جایگزین نهادهای سرکوب و تحمیق، نظیر مسجدها و امامزاده های مذهبی گردند.

2-10-4، این مراکز همچنین، به گسترش مناسبات دموکراتیک- شهروندی در جامعه دامن زده، همبستگی میان مردم ایران را تحکیم ساخته، بر فضای ترس و تهدید و گریز از جمع، و بی اعتمادی ناشی از سلطه رژیمهای سرکوبگر، غلبه خواهد نمود.
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر